Γιατί δεν λειτουργεί το email μου; Εκτύπωση

  • 0

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το e-mail σας, για παράδειγμα αν δεν λαμβάνετε ή δεν αποστέλλετε email, καλό θα είναι να βεβαιωθείτε για τα παρακάτω:

 

1. Σε περίπτωση που έχει γίνει πρόσφατα αλλαγή σε Nameservers ή DNS Settings στο domain name, θα πρέπει να έχουν περάσει έως και 48 ώρες μέχρι να ενημερωθούν οι DNS εξυπηρετητές ανά το κόσμο και να λειτουργήσουν σωστά οι υπηρεσίες του domain. Όποτε
σε αυτήν την περίπτωση θα έχετε πρόσβαση μετά από 48 ώρες.

 

2. Το domain σας είναι ενεργό και είναι online. Δηλαδή να έχετε πρόσβαση μέσα από το Webmail χωρίς να βγαινουν σφάλματα πρόσβασης.

 

3. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να συνδεθείτε στο Webmail σας που είναι η απευθείας υπηρεσία μέσα από τον server χωρίς να υπάρχει το ενδεχόμενο αποκλεισμού από κάποιο firewall ή κάποιο antivirus. Συνδεθείτε στην διεύθυνση webmail.(yourdomain) χρησιμοποιώντας ολόκληρο το e-mail σας ως username και κωδικό αυτόν που έχετε παραλάβει από την EnterTheWeb κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας. 

  

Εάν μπορείτε να αποστείλετε και να παραλάβετε email μέσω του webmail, αυτό σημαίνει πως η email υπηρεσία σας λειτουργεί σωστά από την πλευρά του Server και θα πρέπει να δείτε τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει είτε στο τοπικό δίκτυο (χώρο σας) είτε στις ρυθμίσεις του προγράμματος (email client) που χρησιμοποιείτε για τη διαχείριση του email σας.

 


Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

« Πίσω

Αν δε βρίσκεις αυτό που ψάχνεις

Ακολουθήστε μας

Κάνουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά από άλλες εταιρείες. Εστιάζουμε στον να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να χτίσουν μία επιτυχημένη προβολή στο διαδίκτυο.